██▓▒دکور ░▓██

تزئینات داخلی دکور کلیپ اس ام اس فوتو مد فشن

██▓▒دکور ░▓██

تزئینات داخلی دکور کلیپ اس ام اس فوتو مد فشن

خمیری به فرم قلب درست کنید

بعضی مهمانیها که میزبان میخواد خیلی مته به خشخاش بذاره میتونه منوی غذا رو روی میز گذاشته و یا هر پیغامی که میزبان میخواد برای مهمانها بده روی این خمیربذاره. . این خمیر میتونه به فرم قلب یا هر فرمی که مناسب میز شام هست باشه. و ما میتونیم روز قلبها هم مته به خشخاش بذاریم و کمی تشریفاتی عمل کنیم و کارت دوستت دارم روز قلبها را روی آن بگذارید.

خمیر نمکی خمیری فرم پذیر است که به راحتی با حداقل مواد که در هر آشپزخانه ای یافت می شود تهیه می شود و با آن می توان تزئینات و وسایل بی شماری ساخت. این خمیر علاوه بر خاصیت فرم پذیری فوق العاده و نیاز به هزینه ناچیز پس از پخت نیز دارای استحکام قابل ملاحظه ای است که موجب می شود وسایل ساخته شده از آن برای مدت ها قابل نگهداری و استفاده باشند. کافی است یک بار روش تهیه و کار با آن را فرا بگیرید و سپس با تکیه بر خلاقیت و سلیقه خود از آن برای ساخت وسایل تزئینی استفاده کنید.

 راستی شما که بچه های کوچوکو دارید میتوانید از این خمیر به مقدار زیادی تهیه کنید  تا بچه های شما با خمیر فرمهای زیبائی درست کنند . اگر بازیشان تمام شد باید بقیه خمیر را در یخچال نگهداری کنید و هر وقت میبینید که خمیر در حال خشک شدن است بلافاصله کمی روغن و آب در داخل همان پلاستیکی که خمیر را دارید اضافه کنید با این روش مدت زیادی خمیر برای بازی بچه ها دارید.

مواد لازم: یک دسی لیتر آب، یک دسی لیتر نمک، یک قاشق غذاخوری روغن، دو دسی لیتر آرد، رنگ کارامل

طرز تهیه خمیر: این مواد خمیری به اندازه توپ تنیس به شما میدهد. آب، نمک و روغن را در ظرفی به مدت ده دقیقه به هم میزنیم. نیمی از آرد را اضافه کرده هم میزنیم و بتدریج نیمی دیگر را آنقدر ورز میدهیم تا خمیری نرم بدست آید. آگر سفت بود کمی آب اضافه میکنیم و اگر شل بود آرد اضافه میکنیم. خمیر را به مدت یک ساعت لای نایلون در یخچال میگذاریم بعد شروع میکنیم به فرم دادن خمیر به هر شکلی که دوست داریم. فرم های خمیری را درون فر با حرارت ۱۵۰ درجه به مدت یک تا دو ساعت بسته به ضخامت خمیر قرار میدهیم و بعد از فر در آورده به رنگ دلخواه رنگ میزنیم. میتوانیم وسط فرم را با کارد شیار دهیم  یا سیمهائی که در شکل میبینید داخل خمیر میکنیم البته شیار و یا سیم باید قبل از پخته شدن خمیر صورت بگیرد.

     TinyPic image TinyPic image TinyPic image

تا کردن دستمال به شکل قلب

 طرز تا کردن دستمالهائی که در برای روز قلبها بهترین ایده است. 

تا کردن دستمال به شکل قلب تا کردن دستمال به شکل قلب

تا کردن دستمال به شکل قلب تا کردن دستمال به شکل قلب تا کردن دستمال به شکل قلب  تا کردن دستمال به شکل قلب