★:.★ژورنال★.:★

مد آرایش در irmod.blogsky

★:.★ژورنال★.:★

مد آرایش در irmod.blogsky

گزارش عروسی داماد فوتبالیست و عروس بازیگر

مراسم عروسی

رسوم مردم دنیا همیشه واسه من جالب بوده. امروز کلی ایده ی نو واسه عروسی دارم. خیلی جالبن. هر کس میتونه با توجه به بودجش یک جور ازشون استفاده کنه.  می خوام این سنت ها رو در مراسم  عروسی Landon Donovan  کاپیتان تیم فوتبال L.A. Galaxy رو با خانم Bianca Kajlich (که در برنامه تلوزیونی Rules of Engagement نقش آفرینی کرده) گزارش کنم. این خانم بازیگر بیشتر واسه فیلمی به نام Fastlane که در اون نقش یک فاحشه رو به خوبی بازی کرده خیلی معروف شد.  این زوج قبل از ازدواج دوسال باهم دوست بودند و نهایتا لاندن (Landon) با یک حلقه ی الماس دوقیراطی از بیانکا خواستگاری میکنه که به ازدواجشون در شب سال نو منتهی میشه.

مراسم عروسی

شب سال نوی  2006 در سانتا باربارا مراسم عروسیشون رو برقرار می کنن. طراح مراسم عروسی به یاد شهری که این عروس و دوماد عاشق هم شدن، یه میدون شهر به شکل زمستونهای شهر پراگ طراحی میکنه. یه گروه پسران نوجوان که در دستاشون فانوس داشتن و سرودی روحانی به لاتین می خوندن ( یادآور عروسی های قدیمی در کلیساها) مهمانان رو به درون باغی که عروس و داماد به سبک Celtic ( برای گرفتن اطلاعاتی درباره سلت روی لینک روبرو کلیک کنین: اقوام سلت ) قرار بود در مقابل 195 مهمان عقد کنند، دعوت می کردند.

مراسم عروسی کاپیتان فوتبال تیم LA Galaxy

پذیرایی و شام در درون هتل برگذار میشه. میزهایی با پوشش سفید و 4 صندلی در اطرافش این سالن رو مزین می کردند. به جای گل از فانوس ها و چراغهایی با پوشش سفید استفاده شد. به نظرم خیلی با فضای زمستانی عروسی جور بوده. سالن رقص در کنار همین سالن بود که به قول عروس، بیانکا:" ما می خواستیم همه به سبک بچگی هاشون شاد باشن" پس تا ساعت سه شب همه برگر خوردند و رقصیدند.

مراسم عروسی کاپیتان تیم فوتبال LA Galaxy

جالبه بدونین که طراحان و برگذارکنندگان عروسی حواسشون بوده که عروسی در زمستونه و ممکنه خانم ها تو باغ موقع عقد سردشون بشه و شالی هم نیاورده باشن که به روی دوششون بیاندازن! روی بعضی از صندلی ها شال های کشمیری می ذارن که خانم ها در صورت احساس سرما استفاده کنن.

مراسم عروسی

عکس زیر مربوط به Escort Cards میشه. حالا برای اونایی که نمی دونن این کارتها چی هستن بگم که در مراسم عروسی یه مشکلی ممکنه به وجود بیاد اونم اینه که بعضی ها نمی دونن کجا باید بشینن!! شاید به نظرتون مسخره باشه ولی تو ایران این مشکل واقعا ناراحت کنندست! مثلا فاطمه خانم همسایه طبقه پایینی که به رسم احترام به مراسم دعوت شده میره بالای مجلس در بهترین جا نزدیک عروس و داماد میشینه! ای بابا! حالا ازشم نمیشه خواست بیاد یه جای دیگه! چرا؟! چون می خواد تمام مراسم رو از جمله چهره ی عروس و داماد رو زیر نظر داشته باشه! دیدین تو بعضی عکس ها باید از بعضی ها مودبانه التماس کنی از کادر خارج شن؟!! مگه میان بیرون!!! می خوان تو همه عکس ها باشن! به خصوص مسن تر ها اینجورین! بیخیال! حالا حرفم از این کارتها اومد که در مراسم عروسی طراحان یه سری کارت رو آماده میکنن اسم مهمانان رو روش مینویسن. مثلا آقا و خانم سروری یا خانواده محبی. بعد شماره میز مربوط به اون ها رو هم روش می نویسن. در لحظه ی ورود مهمانها این کارتها رو که به ترتیب حروف الفبا چیده میشن بر میدارن و سر جای معین شده میشینن. در مراسم عروسی بیانکا و لاندن طراح عروسی از کارتهایی به شکل دونه برف استفاده کرده و اونها رو به به یک ریسه ی شاخه درخت بید آویزون کرده. فکر جالبیه با توجه به اینکه عروسی در زمستون بوده خیلی قشنگ شده!

 مراسم عروسی

و اما کیک عروسی! کیک عروسی این زوج فوتبالیست بازیگر شش فوت ارتفاع داشته ( تقریبا 1.8 متر). این نوع کیک با قطعه های شکر که به شکل الماس درست شدن آماده شده.

کیک عروسی

خب یه رسم دیگه هم بگم که به نظر خودم جالبه. در پایان مراسم هر مهمانی در یک دفترچه ای که بهش میگن Guest book برای عروس و داماد یه خطی یادگاری می نویسه! حالا این عروس و داماد فکر جالب کردن. تکه های پارچه رو به شکل مربع شده رو بین مهمون ها پخش کردند. هر کس برای عروس و داماد یه پیغام می ذاره مثلا دعایی آرزوی سلامتی خوشبختی نصیحتی یا شوخی هر چی که دوست داشته باشن به عروس و داماد بگن رو روش می نویسن بعد از عروسی یه خیاط اونارو به هم می دوزه و یه لحاف وصله دوزی شده از یک عالمه خاطره واسه عروس و داماد می دوزه!

مراسم عروسی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد